Wij trekken weer verder | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-351264,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

Wij trekken
weer verder

Dit is de vierde Zomervlog in een serie van vijf. Het thema/de rode draad is ‘beloofd is beloofd’. Er zijn verschillende lezingen genomen, muziek en gedichten zijn erbij gekozen. De vierde Zomervlog gaat over ‘Wij trekken weer verder’.

Gebed voor deze zondag

Dat gezegend is
deze tijd van groei en bloei.

Dat gezegend is
deze periode van minderen en loslaten.

Dat mijn rennen
wandelen
en mijn dadendrang
genieten worden.

Dat juist nu
vriendschapsbanden
sterker worden.

Dat ik de tijd neem
stil te staan bij
hetgeen mij draagt.

Dat ik leef
in verbondenheid met mijn ziel
en met respect voor mijn lichaam.

Dat ik geniet
van wat mensen mij bieden
en van wat de natuur mij schenkt.

Dat het een tijd zal zijn
waarin ik ga met
de kracht van de hemel,
het licht van de zon,
de jacht van de wind,
de vastheid van de aarde.

Kerkdienst 6 september

Zondag 6 september is er weer na een lange periode een kerkdienst, voor deze dienst is het nodig dat u zich aanmeldt. Er kunnen ongeveer 24 mensen in de kapel. Als u samen komt mag u bij elkaar zitten, dit geldt ook voor gezinnen.

U kunt zich aanmelden via telefoonnummer 06-83424001. Graag uiterlijk vrijdagavond 4 september voor 21:00 uur,  dan kunnen wij de kerkzaal ‘corona-proof’ inrichten.

Mocht het er begin september weer anders uitzien, dan leest u op de kerkdiensten-pagina.