Een koele bries | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-351243,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

Een koele
bries

Dit is de tweede Zomervlog in een serie van vijf. Het thema/de rode draad is ‘beloofd is beloofd’. Er zijn verschillende lezingen genomen, muziek en gedichten zijn erbij gekozen. De tweede Zomervlog gaat over ‘Een koele bries’.

Gebed voor deze zondag

Heer,
maak ons tot mensen
naar het beeld van uw Zoon:

met ogen die niet alleen kijken,
maar ook kunnen aanzien,

met oren die niet alleen horen,
maar ook kunnen luisteren,

met een mond die niet alleen praat,
maar ook kan aanspreken,

met een verstand dat niet alleen begrijpt,
maar ook kan verstaan,

met een hart dat niet alleen klopt,
maar ook bewogen kan zijn,

met handen die niet alleen grijpen,
maar zich ook kunnen openen,

met voeten die niet alleen draven,
maar ook tegemoet kunnen komen,

want zo zijn wij gezegend
en elkaar tot zegen.

Kerkdienst 6 september

Zondag 6 september is er weer na een lange periode een kerkdienst, voor deze dienst is het nodig dat u zich aanmeldt. Dat kan via telefoonnummer 06-83424001. Graag uiterlijk vrijdagavond 4 september voor 21:00 uur,  dan kunnen wij de kerkzaal ‘corona-proof’ inrichten.

Er kunnen ongeveer 24 mensen in de kapel. Als u samen komt mag u bij elkaar zitten, dat geldt ook voor gezinnen.

Mocht het er begin september weer anders uitzien, dan leest u op de kerkdiensten-pagina.