De deuren van De Kapel zijn weer open | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-351787,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

De deuren van De Kapel
zijn weer open

De deuren van De Kapel zijn weer open. De diensten beginnen om 10.00 uur. We kunnen i.v.m. de 1.5 meter afstand 25 mensen binnenlaten in de kerkzaal. We moeten ons nog wel aan de RIVM-regels houden, dus bij binnenkomst draagt u een mondkapje totdat u op uw plaats zit.

Na de dienst zet u het mondkapje weer op tot u buiten bent. Koffiedrinken na de dienst kan nog niet.

De inloop op woensdag van 10.00 tot 11.30 uur begint ook weer, u bent van harte welkom. Het is een kleine stap maar een mooi begin.

Online kunt u de diensten volgen via: www.kerkdienstgemist.nl