De deuren mogen weer open | Protestantse Gemeente Andijk - Wervershoof | Kerk Andijk, De Kapel
post-template-default,single,single-post,postid-351613,single-format-standard,eltd-cpt-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,moose-ver-2.0, vertical_menu_with_scroll,smooth_scroll,paspartu_enabled,paspartu_on_bottom_fixed,paspartu_header_aligned,blog_installed,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-352192

U bent weer
welkom in De Kapel

De deuren van De Kapel mogen vanaf zondag 23 mei weer open. De kerkdienst begint om 10.00 uur en we kunnen, in verband met de 1.5 meter afstand, 20 mensen toelaten in onze kerkzaal. We moeten ons nog steeds aan de RIVM regels houden, dit houdt in dat bij binnenkomst u een mondkapje draagt totdat u op uw plaats zit. Na de dienst zet u het mondkapje weer op tot u buiten bent. Helaas mag er nog niet gezongen worden, en ook het koffiedrinken na de dienst kan nog niet.

De inloop op woensdag van 10.00 tot 12.00 uur begint ook weer, u bent van harte welkom. Het is een kleine stap, maar een mooi begin.

Bent u niet in de gelegenheid om naar de kerkdienst te komen? U kunt ook nog steeds al onze diensten online volgen via kerkdienstgemist.nl